|
|
předmět: Re: CARV PLATE 30 mm |
17:00:38 |
|
zpráva: |
Čiže konštrukcia CARV PLATE 30 neumožňuje žiadny priehyb lyže pod podložkou??? "Hlavní výhodou CARV
PLATE 30 je v tom, že není uchycena k lyži pouze na krátkém úseku, nýbrž ve třech kluzných bodech. Díky tomu
může lyže rovnoměrně pracovat." Toto je citát z webu, kde sa dá CARV Plate kúpiť. Alebo je ten
priehyb len vežmi malý /oproti kolíske/? |
|
|
|
 |
|
komu: bladerunner |
27.01.2016 |
|
předmět: Re: CARV PLATE 30 mm |
19:06:21 |
|
zpráva: |
Popis funkce desky jsem nečetl, jisté je jedno, že je určena na lyže od 140cm délky a absolutně není vhodná na
supertenké a úzké výcvikové modely 110 a 125. Těžiště jejího uplatnění jsou lyže RCT, případně i FCT, ale
až od 150cm. Velikost a plynulost průhybu pod oběma deskami lze porovnat velmi jednoduše a tam princip
kolíbky nemůže nic překonat. |
|
|
|
|
 |  |
|
|
předmět: Re: CARV PLATE 30 mm |
22:19:47 |
|
zpráva: |
Tak to je jasné, vyplýva to z princípu konštrukcie kolísky. Synovi som minulý rok kúpil FCT s kolískou,
ale ja mám skoro 90 kg a trocha sa bojím pevnosti montáže - už tu popisovali chlapci nejaké vytrhnuté kolísky
/tuším to bol Braun ?/ |
|
|
|
|
 |  |  |
|
komu: bladerunner |
29.01.2016 |
|
předmět: Re: CARV PLATE 30 mm |
17:10:30 |
|
zpráva: |
Já nemám skoro, ale na chlup 90 kilo a s pevností kolíbky není vůbec žádný problém. Proč by taky měl být,
vždyť je tam 6 pořádných vrutů. Mám FCT 125 + Carv3 + juniorské vázání Marker M7, kde mám nastavenou vypínací
sílu DIN na 5.0 a ještě se mi nestalo, že by mi lyže samovolně vypla. |
|
|
|
|
|