|
předmět: Nakup lyzi v bazaru - varovani! |
14:24:08 |
|
zpráva: |
V lednu jsem mel v umyslu zakoupit jete kvalitni lyze v nekterem z prazskych bazaru. Pote, co jsem prosel
vetsinu z nich a zmapoval nabidku, jsem se rohodl k jejich zakoupeni v bazaru POMI SKI CENTRUM ve Slavojove
ulici na Praze 2. Koupil jsem lyze Atomic Beta Race Carv 9.20 s vazanim Atomic. Pri prodeji mne personal
neupozornil na zadnou vadu, ci problem, ktery by s lyzemi mel byt. Pouze tvrdili, ze lyze jsou vyborne, ze je
dal do komise pan, ktery zjiztil, ze jsou na nej moc tvrde a nezvladal jejich ovladani. Po zakoupeni jsem lyze
samozrejme obratem odnesl do specializovaneho servisu, kde jsem si chtel nechat seridit vazani na svou botu a
vahu. Lyze jsem si pak ,el vyzvednout v nedeli rano, kdyz po obede jsem jiz odjizdel na lyzovani do zahranici.
Jake bylo me prekvapeni, kdyz jsem si lyze prijel vyzvednout, tak mi technici oznamili, ze pro mne maji
spatnou zpravu. Vazani pry NELZE seridit vubec na zatizeni (vypinaci sila), nebot OBE PATKY vazani jsou
zlomene a tudiz lyze jsou v tomto stavu nepouzitelne k lyzovani a navic zdravi a zivotu nebezpecne. V teto
situaci jsem mel na vybranou bud lyze nechat tak ja jsou a uplatnit obratem reklamaci v POMI SKI (coz by byl
logicky krok), nebo zariskovat a dat na radu techniku, ze stejne jedinym resenim je vymena obou patek za
funkcni. Jelizkoz jsem jeste tehoz dne odjizdel lyzovat a lyze jsem kupoval za timto ucelem, rozhodl jsem se
pro druhou variantu a nechal techniky vymenit vazani, coz prislo na 3000 Kc. Stare poskozene vazani jsem si
vzal spolu s protokolem o vymene sebou, s tim, ze po navratu se pokusim s prodejcem v POMI rozumne dohodnout
na reseni vznikle situace a pripadne kompenzaci. Ponavratu z lyzi jsem tedy s temito lyzemi s jiz vymenenym
vazanim a i starym poskozenym vazanim navstvil prodejnu POMI SKI CENTRUM ve Slavojove ulici, Praha2.
Prodavajici personal projevil zprvu pochopeni pro mou situaci, pote, co jsem jim celou zalezitost osvetlil.
Projevil jsem zajem si lyze jiz ponechat, i z otho duvodu, ze jsem investoval do temer noveho vazani a s
lyzemi jsem byl jinak jiz spokojeny, po oprave. Po kratke diskusi o mozne kompenzaci jsem se s obsluhou
nakonec shodl na rozumnem a kompromisnim reseni, ze mi vyplati financni kompenzaci 1500Kc v hotovosti. Pote
jiz vyplnili reklamacni protokol a byli jsme tesne pred predanim one financni castky, kdyz tu vesel do obchodu
mne neznamy clovek, ktery se zacal zive zajimat o to, co se tu deje. Prodavac mu rekl o tom, ze uplatnuji
reklamaci, a mne se zeptal na to proc. Ja jsem odvetil, ze jiz nemam silu znovu cely pribeh popisovat v tom
samem obchode po 3ti a navic, ze jsem jiz s personalem domluvem. Ovsem v tu chvili tento pan (podle sveho
vyjadreni majitel, v tom pripade uzuzuji, ze se jedna o pana Milana Podhorskeho) zacal arogantne sdelovat, ze
s personalem se nemam co domlouvat, ze majitelem je on, a ze tohle jsou jeho zamestnanci. V mziku se situace
zmenila a ani po mem vysvetlovani a presvedcive argumentaci, nebyl ochoten reklamaci uznat. DOslo nakonec i ke
slovni potycce, nebot pan Podhorsky se choval stale arogantneji a povyseneji, a ja mel argumenty na sve
strane. Odmitl mi vyplatit jakoukoliv castku, rikal at si sudnam "sve" vazani a muzu mu lyze vratit. Odesel
jsme tedy nakonec s neporizenou, a mam tedy doma ted sice jiz funkcni lyze, ale i jedno nefunkcni vazani,
ktere nepouzitelne. Do lyzi, ktere jsem kupoval v POMI jako funkcni, jsem musel investovat obratem dalsich
3000Kc, abych je mohl pouzit k ucelu, ke kteremu jsou urceny. Uvadim zde tento priklad jako varovani pro ty,
kteri by si chteli koupit bazarove lyze nahodou take v POMI SKI CENTRU , aby tot radeji vzhledem k vyse
uvedenemu a jednani pana majitele zvazili. |
|
|
|
|